New in




Jag är back in business :O)

Är jag inte på språng så är alla datorer här hemma ... normal tid ... upptagna, därav denna paus mellan bloggandet. Men nu är jag här och har lite bloggtid och tänkte skriva om lite nya fynd.

Först ute är kjolen jag hittade på Lindex då lilla tösen fick sin party outfit. En quiltad kjol med resår upptill. En kjol som jag säkert kommer att använda en massa. 
Ett basplagg, ett måste ;)

Skorna/stövletterna har jag ju bloggat om tidigare men glömde då att nämna att jag hittade dem på Zalando och är av märket Tamaris. 




Den svarta skarfen är inte ny utan redan många år gammal ... men av god kvalitet och en gammal och kär favorit. Vet jag inte vilken skarf jag skall hänga runt halsen brukar det sluta med att det är den svarta som får hänga med just den dagen. 

Det långa halsbandet är ett Glitter fynd från mitt besök i storstan igår. Hela två euro fick jag betala för det.


Nu skall jag ta itu med lilla tösen rum. Måste nog lite städas innan alla hennes kompisar trillar in på Halloween-kalas i fredag. 

KRAMIS 

Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...