Skön söndag



Den var bra, det var såååå bra. Alltså festen i fredags.
Helt sjukt bra. Ja egentligen kan man inte med ord förklara denna fest... får så bra var den. Man måste nog ha varit paikan päällä för att fatta. 


Träffa gamla bekant och även en massa nya människor. En av de nya bekantskaperna var killen som sprang omkring med en kamera. Snacka en massa med han ...  och om det riktigt vill sej väl så får jag några bilder hit till bloggen. Så får ni med egna ögon se hur sjukt bra festen var. En bild säger ju mer än tusen ord. 
Så jag kanske återkommer till temat ... årets fest i svenskfinland ;)




Igår var det jag och soffan. Och som jag skrev på FB är den kombinationen a match made in heaven. Lördagen var en skön slö slapp dag. Inga större planer inför denna söndag så den blir nog säger lika lugn och skön.

Har redan för någon vecka sedan plockat fram den gamla goda spelet Labyrinten. Har märkt att om spelet står framme blir det betydligt oftare att testa om man kommer i mål. 




Sätter sej någon av oss i familjen ner för att döda lite tid brukar det ganska ofta sluta med att alla vill spela ... och vips är familjen samlade för att utmana varandra.

Har aldrig klarat mej till slut ... så jag får nog fortsätta att öva.

Men nu en kopp kaffe följt av en söndagspromenad med hunden.

Önskar er en fin fin söndag!

KRAM 


Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...