TV och jag


Egen tid ... vad är det?
Min "oma aika" ser typ ut så här. 

Jag kan ju tillägga att min egna tid tillbringar jag oftast vågrät i soffan mellan kl 21-22




På måndag är det jag och Per ;)
... och Kockarnas Kamp




Onsdagar så kollar jag in hur det går för några bönder att hitta kärleken.




 Fredag = Idol, ostar och ett glas vin.
Och jo där har vi Per igen (fniss)

Och så ännu en tv grej .. 




Paradise Hotel. Dessa avsnitt kollar jag så där på sidan av annat 
... typ medan jag lagar mat, styrker eller grejar någon annan hemmasyssla.   
Jag vet att många tycker att det är helt sjukt program.
Men alla har vi våra svaga sidor ;)

Och så väntar jag ju på att Så mycket bättre 2014 skall köra igång. 

Har du något som du tycker om att ligga vågrät i soffan och kolla?



Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...