Erkänner ...






... att det första jag gör är att kolla telefonen när jag vaknar och det är nog också det sista jag gör innan jag går och lägger mig.  








 Hemskt egentligen hur beroende man kan vara av en liten pryl 
... eller sin morgon latte :)








Min kära pryl fick i torsdags ett nytt fodral. En liten lillajulspresent till mej själv.
Erkänner även att jag ibland går och köper presenter till mej själv (fniss).


Detta telefonskal som ser ut som snöleopard klickade jag hem härifrån för en liten summa.


Var annars på torsdag till Åbo och på vägen hem stannade jag vid Skanssi för att hjälpa tomten så att även Aléns ungarna får något paket till lillajulen .... 
och inte bara deras snälla mamma ;)







Och då vi nu ändå igen är inne på tema jul så kan jag berätta att jag denna helg har tagit in mera grönt ... mera julstämning. Denna gång blev det några enkvistar som nu så vackert pryder köksön.


Och om ni inte redan visste så kan jag även erkänna att jo jag är en stor favorit av julen. 



KRAM 





Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...