Min utmaning på NÄSDAGEN



Tänkte testa en helt ny grej här på bloggen. Kastar in en utmaning till alla mina läsare.

Min utmaning: 
Alla som idag har råd att tar sej en öl, ett glas vin eller något annat med liknande innehåll har säkert även råd att donera en 10 € till NÄSDAGEN


Och det gör du så här: 

RING
 0600 11610
pris 10,26€/samtal


Och ännu en sak vore kul om du lämnade en kommentar så jag vet hur många som nappat på min utmaning. 

Själv sitter jag med en kall öl i min hand så även för mej blir det ringa detta samtal.

Vill du veta mera om denna insamling så tryck HÄR

Och detta är icke i samarbete med någon annan än med mej själv och mitt samvete.


Önskar en trevlig NÄSDAGEN till alla mina läsare. 


Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...