"Mitt" sovrum



Det är nog oftast bara på lördag och söndag som sängen i "mitt" sovrum är bäddad med sängöverkast (Pentik) och prydnadsdynor. De övriga veckodagarna finns den inte några minuter extra tid ... jag är ju den som älskar att snooza. 




När jag nu ändå har kamera med till "mitt" sovrum så kan jag ju passa på att visa en bild på min "skattkista", mitt skoskåp. Varje skopar sparas i sin egna låda och på varje låda finns en bild på innehållet i lådan. Men trots detta system så finns det en liten oordning i mitt skoskåp.




Min smycken får inte alls samma behandling som mina skor. Jag är inte en smycke typ. Jag har mina vigselringar och mitt B runt halsen på mej all the time. Det är nog bara armband som jag byter efter outfit ... om jag nu orkar och har tid på morgonen. 




Har en massa scarfar och dem som jag nu gillar hänger framme så det är lätt att på morgonen slänga en runt halsen.



Mina vardagskläder ... dem jag har på mej typ alla dagar ... hänger framme på en klädhängare... snabbt och enkelt tillgängliga.  Ja förutom min vardagskläder så hänger där nog även några andra plagg... jag har nämligen inte på mej en paljettkjol så där till vardags. 

Och som ni kan se så är jag ingen pedant typ eller en typ som fixar till "mitt" sovrum innan kameran tas fram. Den röda hängare får fungera som bevis. 




"Mitt" sovrum? Nå det är så jag svarar om något av barnen ropar och frågar var jag är ... "Jag är i mitt sovrum"

Men det är ju nog inte bara mitt .... HAN sover också här ;)


Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...