Årets dörrdekoration




Dagarna och veckorna bara rullar förbi och jag tycker att jag har mindre och mindre tid för att blogga. Men så här brukar det se ut i min kalender i december. 

Ett snabbt hej dock till er läsare  ... 
och ett snabbt tips!



Det snabba tipset är årets dörrdekoration. Kan inte finnas så mycket enklare DIY på dörrdekoration än detta. 

Allt som behövs är lite granris som man formar till en droppform och så ett snöre/band. Bandet som jag har använt mej av är ett vit/blå randigt skosnöre till skridskor ... långt och bra. 

Man tager vad man haver :) och jag kände inte för någon stor röd rosett i år.


KRAM  


2 kommentarer:

Anonym sa...

Jättefint :)

Bella sa...

Tack

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...