Fest på jobbet




Vi har nu redan många år i rad valt att inte fira en vanlig julfest på jobbet.
Det har varit många olika tema längs med åren ...  

2009 - Hippie
2010 - Nobel 
2011 - Mexico
2013 - Vintage






Årets tema ... Time To Drink Champagne and Dance on the Table ... i en Black and White klädsel.






Att i mitten av december hitta svart-vita servetter i denna lilla stad är inte så himla lätt.
Men hittade dessa "randiga" ... och det är ju alltid modernt med ränder.






Festen firades i Novias egna lokaliteter ... och här på jobbet är våra matsalsbord inte de bästa för dukar ... så istället blev det vita tabletter. 

Passade samtidigt på att skippa de traditionsenliga snapshäfte och printade istället ut ett par sånger på en helt vanlig vit A3 som fick just fungera som en bordstablett. 





Har redan många fester villa testa att pynta stället med en massa ballonger. Nu hade jag äntligen möjlighet att kunna göra det. 

Och med nästan 100 st heliumfyllda ballonger kan ju festlokalen inte bli mera än snygg och stilig.

Jag var nöjd och hoppas även att gästerna gillade det.



Och nu ska jag packa min väska ... för imorgon ska jag till Vasa för träffa några av mina arbetskamrater där. 

Ha en skön fortsatt söndag så ses vi snart igen.

KRAM 





Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...