Lucky jag





Har ni också det gott?
Jag har det helt sjukt hyvä :)

Njuter av julen, julmaten och allmänt skönt familjehäng.

Idag har jag inget planerat program så jag lodar omkring här hemma i mina långkalsonger.






Annat var det igår då huset var fyllt av  härliga gäster från lunch till lång in på småtimmarna. 

Så igår loda jag inte omkring i långkalsonger utan i min ganska nya jumpsuit. 






Den svarta outfiten piffade jag upp med ett nytt halsband  .... Lucky Lina ...från Nordljus. 

Ni kommer väl ihåg min TÄVLING


Idag har det varit en helt underbart fin dag där ute ... men mera om det imorgon för nu blir det jag, soffa, film och en massa godis. 


Lucky me :0)

KRAMAR




Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...