TÄVLINGSDAGS - avslutad

http://www.nordljus.net/se/


Nu händer här något riktigt extra på bloggen
Min allra första tävling :)
I potten ligger inget mindre än en GOODIEBAG  från Nordljus
Föra att vara med i utlottningen av denna ljuvliga goodiebag vill jag att ni lämnar en kommentar där ni berättar vad ni skulle villa klicka hem från deras hemsida. 
PS: Du får en lott extra om du anmäler dig till deras nyhetsbrev .. och det kan du göra genom att skriva din mailadress i kommentaren.
 Tävlingen pågår under tiden 17.12-31.12.2015, efter detta lottar jag ut en lycklig  vinnare!
Lycka till!

14 kommentarer:

Sandra Weckström sa...

Vad roligt att vara med och tävla! Jag skulle klicka hem den ljusröda SuperDry munkjackan och alla Yankee Candles, eftersom jag älskar deras ljus :)
mail: sandra-1997@windowslive.com

Anonym sa...

Är med och tävlar. Jag skulle om jag hade extra pengar klicka hem ett av deras ljuvliga brickbord. De är så fina och alla personliga :)
malinms@hotmail.com

Titti sa...

Är så gärna med o tävlar. Min favorit är BRYSSEL BAG, den mörkbruna. Visste inte att det fanns en sådan som NORDLJUS :)
mail: titti.ekman@gmail.com

Anonym sa...

Jag skulle nog klicka hem ljus eller nåt av deras härliga tyger.
heidi.westerholm@pp.inet.fi

Anonym sa...

Ljus och åter ljus, dynor.
soilegus@gmail.com

Julia sa...

Berlock peace - Lycky Lina :)
julle_ello@hotmail.com

Anne-Marie Brandtberg sa...

Beach House lakan skulle jag klicka hem.
ami.brandtberg@gmail.com

Anonym sa...

Till hemmet ett Marrakech brickbord i grått eller lyxiga Beach House påslakan, till mig själv YAG:s London Bag i brunt, så fin!
lusse.sandberg@hotmail.com

Anonym sa...

Jag skulle klicka hem Varesi Sweater White och ett yankee candle. De doftar ju så gott! charlottaw@windowslive.com

Jenny Sjöström sa...

Jag skulle gärna unna mig Beach House-lakan, i de skulle man nog sova gott!

Anonym sa...

Helt klart väljer jag något av Marrakech-borden!
Erica.wallden@pp.inet.fi

Anonym sa...

Jag skulle klicka hem ett par please-jeans eller Beach-house lakan.
Gustafssontette@gmail.com

Anonym sa...

En klocka in mina färger så klart! KLOCKA CLASSIC Rose/Silver - OXXO Design
karm@luukku.com

Anonym sa...

Jag skulle klicka hem Beach House påslakan till mig. 😊
lainesfamily@gmail.com

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...