All You Need Is




Som en amatörfotograf som jag är, blir man riktigt glad ...åtminstone själv ... då man tycker att man knäpper en ganska bra bild.

  





Och med tanke på att jag sätter ner max 3-5 minuter tid på att fotografera min bakverk samt att jag inte gör något värre styling alls ... så tycker jag nog att vissa av dagens bilder är riktigt bra.

Eller så är det bara det att jag är trött på alla vinterbilder och blev nu super glad då jag såg lite mera somriga foton.






Dessa bilder är även så gott som oredigerade. Har bara lite raka upp dem och lite beskurit till rätt storlek här till bloggen.







Och då man är hemma en måndag mitt på dagen och solen lyser in så där passligt går det även fint att ta en sådan här lite mera "herkkä" bild utan några extra efter-redigeringar på foto.





Och är det så att du inte bara gillar bilden utan även vill smaka hur en sådan här sommarbild mitt i vintern smakar så är det bara att se till att du har 4 saker hemma.


SOMMAR CROISSANT

Croissanter (färdiga från Lidl)
Sylt
Vaniljvisp
Färska jordgubbar

Och så är det bara att börja plocka ihop din sommar croissant.
Och så kan du ännu innan servering pudra över lite florsocker.
  

Kan inte bli så mycket mera sommar än det här en måndag i januari.


KRAMIS




1 kommentar:

Anonym sa...

Serverade dessa på makens födelsedag förra veckan. Mycket smak för liten insats! Fick tummen upp av såväl födelsedagsbarnet som gästerna!

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...