Fredagssvepet No 1


Inspirerad av Living by W ... kör jag idag mitt första Fredagssvep. 
Så .... Whats on my mind?




Är i behov av en ny BH och har nu siktet riktat mot HM:s bygellösa trekanstsbh i spets.
Ser riktigt skön ut. 






Love me like you do ... har jag kört hela veckan ganska så högt och även använt mej av repeat knappen väldigt flitigt. Såg även att filmen kommer att komma till vår lilla stad ... så den måste jag absolut gå och titta på. Jag har ju läst alla böcker så att se filmen är nog nästan ett måste. 






Lilla Vera satt och drömde om blåbärskaka mitt i veckan och lade in en sådan beställning till veckoslutet. Så vi ska baka något med blåbär. Få se om det blir något nytt ;)






Och på söndag blir det långkok i form av Punaviinihärkä. 
Finns knappast något bra svensk namn för den maträtten. Har fått några bra tips av en som lär vara helt super på att laga denna maträtt. Få se om jag lyckas.



Nå vad tycker ni om mitt fredagssvep?
Något jag skall återkomma till här på bloggen?



Nu kör vi fredag :)

KRAM 





Inga kommentarer:

Finner inga ord ...

... och vet inte ens hur jag här på bloggen skulle kunna uttrycka mej gällande den tragiska händelsen som hänt i Ekenäs. Den berörd...