I'm Just Not A Morning Person




Åh vad skönt att ha varit ledig . Sova länge. Njuta av en god frukost. Så gott som alla dagar har hela familjen sovit helt super länga. Vi har börja röra på oss vid en 10 eller först 11 tiden. 






Och sen har det bra kunna blir eftermiddag innan jag hoppat ur min pyjamas.
Ja vissa dagar gick vår lilla sessa i pyjamas hela dagen. 





Idag var jag till och med tvungen att sätta klockan och ringa så att åtminstone jag och lilla Vera skulle stiga upp. Lite "inskolning" av tidiga morgnar ... för imorgon gäller det att 0700 vara pigg, utvilad och glad. 

Ingen stor familjefrukost utan idag blev det en frukostbricka framför TV:n för mej och lilla sessan.




Detta är jag ... morgon trött, osminkad ... men en riktig livsnjutare ;)


Jag har dessa slöa dagar även haft tid att kolla lite mera på bloggarna några av er tipsa mej om. Tusen tack för dom tipsen. 


Gillade genast Home 2 Tiny och Vitae Stilo... skönt med lite i åldern mognare bloggare. Känns nämligen ibland som om alla andra som bloggar är typ runt 20-30, har små barn, är gravida, tränar helt sjuk massa osv. 

Dom andra tipsen snusar jag ännu lite på:)


Nu ut i solen och suga in lite D-vitaminer.

KRAM  

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...