Mitt liv genom Instagram



Hälsningar från Pargas.

Var dit idag och snacka om Novia för c 60 st ungdomar.
Ett riktigt trevligt besök ... men på min hemresa blev jag ändå lite och fundera över hur man skall väcka alla dessa ungdomars intresse under en presentation. Kom på några helt ok idéer men även några lite halv galna. Ska sova över saken och se hur det känns  imorgon.

Har inte varit till Pargas på många, många år och blev lite små kär i denna bro. Eller så var det bara det att solen titta fram så där passligt när jag knäppte bilden.




 
Inga stora planer för denna tisdagskväll. Skönt! Nu är det bara jag och min stickning. Helt sjukt hur avslappnande det här att sticka är ... åtminstone om det går bra ;)


 



Idag skall det sista av julen kastas ut ... vilket för oss betyder att julbocken skall släckas.






Ett fång med rosor till jobbet senaste fredag. Så här tycker jag att rosen är helt vacker men annars är jag nog ingen röd ros person.

 
Vill du veta mera om min vardag så är det bara att följa mej på Instagram. Sök på BELLAALEN så hittar du mej.


 Nu kvällsmål ... och sen ska jag försöka fixa klart sockan.

KRAM

Inga kommentarer:

Sommarlovs göra

När det är sommarlov och det regnar ute ... då bakas det och jag hade de bästa assistenterna.  Vi baka chokladmuffins ... och själ...