Och vinnare är ...




Nu har jag titta igenom alla era kommentarer och lottat ut en vinnarna till Nordljus-tävlingen. 






Som fru Fortuna under lotteriet fungerade lilla Vera. 
Goodiebagen från Nordljus vanns av Titti! Grattis tjejen, du får snart mail!






Idag har jag städat bort det mesta av julen.
Och trots det trista vädret ute känns det nu så mycket ljusare här inne.

Nyårsbuketten med ljuvligt doftande syrener är säkert en stor orsak till att det känns som "vår" i köket. 





Ljusstakarna i glas med en tulpanform för värmeljus är ganska nya. Dem hittade jag i min favorit blombutik ... Blomsterhörnan ... här i vår stad. 

Skynda  ... och fynda för bara 7,50 /st






Nu är det riktigt ovanligt tyst i huset ... mega sällan jag är helt ensam.
Tänkte jag skulle lägga mej i soffan med min bok men tror jag istället tar och dukar upp fint till en lite tapas kväll för familjen. 

KRAM 



1 kommentar:

Titti sa...

Tack lilla Vera, vilken fin överraskning! Är så glad :)

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...