Fredagsvepet en lördag




Blev inget fredagsvep igår så vi kör det idag istället.

Vårt badrum börjar vara i stort behov av renovering och har nu börja lite drömma och planera. Igår hitta jag golvet jag vill ha ... eller åtminstone den här typ av mönster skall det vara. Vad tycker ni tummen upp? 






Bilden hittade jag i senaste Koti ja Keittiö. Fick ett jätte bra erbjudande och har nu tidningen beställd några månader.  Ganska kul att ha något kul i postlådan och inte bara otrevliga räkningar. 






Igår blev det att baka en chokladkaka som verkligen smakar choklad .. för det är ju det en chokladkaka ska smaka. Idag ser det ut som om jag skall få kaffegäster av två goda väninnor och en liten prinsessa. 

Och receptet på kakan kommer inom kort. 





En selfie ... en så typiskt jag outfit. Lördag betyder melodifestival och jag och Vera har några favoriter ... och på tal om selfie så kan ni säkert gissa er till en av våra favoriter ;)

Kolla HÄR
Kanske inte så bra ... men vi stordiggar refrängen ;)

Men innan kvällens program skall här serveras mat och idag blir det SOPPA DAG som serveras med GOTT HEMBAKAT BRÖD

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...