Fredagsvepet vecka 6



 
 
Dagens mode erbjuder ett brett utbud av riktigt stilfulla skor.
Har redan börja fundera på vad jag skall ha ... och skulle villa ha... på mina tassar när våren kommer.
 
Jag börjar ju vara till åren ;)
... så det måste nog vara något bekvämt men heller inte för tantigt.
 
Ett par loafers skulle sitta bra tror jag och vet du att ... Women’s Loafers Are In Style For 2015.
 
Nu är det då bara att fundera på hurdana ... matta eller blanka, klassiska eller sportiga, bruna eller svarta, med eller utan klack ????
 
Modellerna jag diggar här ovan kan man klicka hem HÄR
 
 
 
 
 
En fråga som nu som då ploppar upp i mitt huvud är ... "Skulle jag villa ha mera ut av min blogg och bloggande?". Vissa dagar är jag jätte nöjd med denna lilla hobby och andra dagar så skulle jag gärna kunna få ut lite mera av mitt bloggande.
 
 

Dessa tankar väcktes till liv idag då jag via jobbet deltog i en Business Boost. Det var en förmiddag med bland annat följande:
 
  • Agile strategy: hur översätta planer till handling – Rasmus Nybergh, serieföretagare
  • 10 idéer om hur vi kan boosta näringslivet i Raseborg – Monica Javanainen, J&Co Digital
 
En OKR plan skall jag åtminstone göra.
  
 
 
 
Blir knappast någon helg jag bakar något gott kaffebröd för på lördagen skall vi på kalas.
Och på tal om kalas vet jag en liten kille som även han skall ha ett kalas och där har man planer på att bjuda på denna läckerhet.
 
Helt sjukt god ... så god att man bra kan baka den utan att man har något födelsedagsbarn att fira. 
 
 

 
 
 
Den här helgen kör ju Sveriges Melodifestival igång... så nu har man lördagskvällarna räddade till och med 14 mars då det är final.
 
 
 
Men innan lördag blir det fredagsmys ...  och sonen i huset har beställt en god macka så ikväll blir det Varma broilersmörgåsar à la Alén.
 
 
 
 
 
 
Och varje fredagsvep måste ju ha ett musiktips.
 
 
Trevlig helg!
 
 
 

Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...