Fredagsvepet vecka 7

 
 


 
 
 
Vi kör igång fredagen med lite weekend musik tycker jag.
Ingen nyhet precis men  .. Okay, he's quite good ... eller hur?
 
 
 
 
 
 
Den här helgen ska man både hinna fira Alla hjärtans dag och Fastlagssöndagen.
 
Recept och tips gällande fastlagssöndagen har jag ju bombaderat er med här nu ett par veckors tid så idag koncentrerar vi oss på Alla hjärtans dag.
 
 
Du kan komma ihåg dina nära och kära med exempelvis hjärtformade Amerikanska pannkakor
 
 
 
 
 
 
... eller så kan du baka små söta hjärtan.
 
 
 
 
 
 
Och på tal om hjärtan. Idag har vår kronprinsessa verkligen fått vara en "riktig prinsessa"  ... lilla tösen har blivit så stor att hon idag har deltagit i De Gamlas Dans.
 
Här ovan en snabb bild tagen med min telefon på hennes fina frisyr .. fixad hos Davini
 
Och ett av dagens tips har just med min telefon att göra ... har nämligen hittat en ganska kiva app. CAMU ... en gratis app för att redigera bilder och som även har en massa nice filter.
 
 
 
Nu ska jag önska er en riktigt skön fredag. Själv skall jag nu logga ut för att gå på Ekenäs gymnasiums De Gamlas Dags dansuppvisning. Och självkart finns både kamera och telefonen med i väskan. 
 
 
 
 

Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...