Mr Grey, tantsnusk och #






Brukar ni läsa Husis eftermiddagstidning HBL Kväll?


Jag brukar göra det nu som då ... och i gårdagens fanns den en överraskning. Visste jo att jag hastaggat min bulla bild med #hblbulle men att den skulle landa i HBL Kväll var nog en ganska kul surprise.






Annat kul på tisdag ... var på bio med några brudar för att kolla in årets snackis gällande film ... Fifty shades of Grey.
Har läst alla tre böcker. Gjorde den tiden inte så mycket annat än gick omkring med min ipad. Jo ... som många andra så var detta en bok jag valt att läsa via min ipad så att hela världen inte skulle se vad jag läste. (snacka om hycklare)





Vad tyckte jag om filmen ... tantsnusk? Nej det var det nog inte.
Lite besviken var jag ... fast egentligen vet jag inte heller vad jag hade väntat mej.

Det bästa med filmen var nog de små sakerna  ... som spänningen mellan de två skådisarna, hennes ganska rappa repliker och så alla Hissi Juttuna


Och detta ...
“Well, I thought I should come and remind you how nice it was knowing me"
 

1 kommentar:

Annika Westerlund sa...

It was nice knowing you var en av de bästa i filmen. Väntar så på del 2 och 3. Deras kemi var otroligt bra...trodde inte det sku fungera men de gjorde det faktiskt.

Finner inga ord ...

... och vet inte ens hur jag här på bloggen skulle kunna uttrycka mej gällande den tragiska händelsen som hänt i Ekenäs. Den berörd...