Nytt är snyggt




Minns ni att jag för någon vecka sedan bloggade om behov av ny BH.
Det blev HM:s bygellösa i spets och jag är verkligen nöjd. Den är bara så himla skön. Synd att det inte fanns i någon annan färg :(





Nya Loafers (fniss) 

Nå nej ... hittade dem i mitt skoskåp idag ... hade helt glömt bort att jag köpt dem på rea riktigt sent på hösten.

Så här kan det gå när man inte shoppar för något speciellt tillfälle utan passar på att köpa när man ser något snygg och billigt ... så att man har sedan när man behöver. 

Så nu har jag skor men igen fest :(
... dom här godingarna väntar på en passlig fest.

Nu en snabb dusch och sedan till "Trollywood" på kill-kalas


KRAMIS 

Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...