Typical ... a lá Bella



Hej härliga söndag!


Som vanligt på söndagar så starta jag dagen på bästa möjliga sätt - unnar mig en härlig frukost!

The typical frukost a lá Bella ...  turkisk yoghurt och mysli som jag sedan toppar med bär eller frukt. Idag blev det krossade hallon.

Genialiskt enkelt att göra och så gott, så gott.






Och så var sportlovet slut ... skulle ha varit kul att kunna skriva om härliga sköna vinterdag, om snö som faller ner som stora flingor. Men nej ... dagens väder så här långt går ut på slask som kommer vågrätt. Ja nu då jag ser ut från köksfönstret så skulle man bra kunna tro att det är påsk .. för just sådant väder har vi nu.



Planer för denna söndag ... 

The typical söndag a lá Bella  ... tvätta, plocka, stryka, lagar mat och lite städa. Ge mig ork. Sjukt tråkigt jag vet  ... när jag egentligen bara känner för att lägga mej i soffan, äta choklad och läsa klart min bok.




Ha en bra söndag!

KRAM




Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...