@WORK




Normalt ...  en helt vanlig jobbdag ..  hoppar jag in i det första bästa kläderna på morgonen. Men händer det något extra på jobbet ... typ finbesök ... brukar jag lägga fram kläderna redan kvällen innan. 

Brukar ha stora planer på att ta på mej en klänning eller en kjol.
  



Allt som oftast slutar klädtestningen med att jag väljer jeans, vit blus och min svarta kavaj. Den enkla outfiten piffade jag idag upp med blingbling .. en massa smycken bidde det runt halsen. 


Och som ni kan se på bilden så har jag förlängt ett kort Snö halsband med ett armband. 






Undrar om bara jag ibland brukar plockar fram kläder kvällen innan?... 
eller tror ni att även han här ovan ibland gör det ... eller vaknar han bara så i god tid att han hinner fixa sådant på morgonen ... eller är detta med att välja kläder bara ett äckligt kvinnoproblem?



Inga kommentarer:

Sommarlovs göra

När det är sommarlov och det regnar ute ... då bakas det och jag hade de bästa assistenterna.  Vi baka chokladmuffins ... och själ...