Fredagsvepet vecka 10



Bättre sent än aldrig. Fredagskvällen har gått ut på multitasking. Fixat middag, dammsugit, druckit lite gott rött och fixat med tvätten ... allt på en och samma gång ;) 

Men nu äntligen dags för fredagens inlägg. 


Och vad gillar jag i dag?

Jo denna ... räsymatoista tehty korin, Frågan är om man skall göra en DIY eller klicka hem en för 36 € HÄR 







Har nu ett par dagar gått och funderat på en sak ... men är lättad för idag har jag kommit på det. 

Eller hur att denna nya sång ibland påminner helt sjukt mycket om en av mina gamla favoriter från 1987 ... den HÄR ?

Tänkt att något kan bli så på hjärnan och sen när man kommer på det är man helt sjukt glad och skulle villa hoppa och ropa. Men det kan man ju inte för ingen skulle fatta varför man typ ropar, hoppar och skuttar omkring på jobbet ;)






Lovade några bilder från kalaset senaste söndag. Här 1 st. Min kära syster bjöd på mycket gott ... bland annat marängtårta som är min största passion då det gäller tårtor. Kan äta hur mycket som helst av denna sockerbomb. 


Imorgon blir en kul dag för imorgon ska vi på äventyr till Åbo :)
Men mera om det en annan dag. 



Ha det gott! 



Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...