I min köpkorg



Har nu 5 saker som jag hittat i Malins Foodie Living.
5 saker som jag ABSOLUT borde klicka hem.



1. Perfekt svart bricka att ha för att föra ut FIKA varma sommardagar. Den skulle vara som gjord för min veranda.

2. Borde också få en snygg slickepott. Dom här är i ständig användning så därför behöver jag köpa nya lite nu som då.

3. Lakritspulver ... kanske inte det mest nödvändiga. Men skulle villa prova. Har läst att man kan få en spännande smak vid bakning och i efterrätter med just att använda lite lakrispulver i receptet.

4. En smörbytta i glas ... så man slipper det kladdiga pappret. 

5. En svart skål för sallad ... perfekt till sommaren.


Nästa gång jag skall på jobbresa till Vasa skall jag absolut se till att jag hinner in i själva butiken

Malin ... ägaren till webshopen ... har också en blogg och den hittar ni HÄR. 



Ha det gott!







2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bella, jag är stor konsument av lakritspulvret, och brukar köpa det på Stockmann. Detta som tips ifall du inte orkar vänta på nästa Vasa-resa. H. Monica Weckström

kotilaituri sa...

Kivat valinnat! Nostalgisen oloinen voilasikko :)

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...