Läderjackan




Idag var det dags ... idag var det en perfekt dag för årets premiär av läderjackan.
Så mycket vår i luften. Så härligt!

Min läderjacka är redan ett par år gammal. Ett riktigt fynd var det då jag köpte den. Köp av läderjacka brukar ses som en livsinvestering. Det är ju en jacka man kan ha hela livet ... om man bara väljer rätt.  Och väljer man att köp en jacka av riktigt god kvalitet kan det behövas ett välfyllt bankkonto. 






Scarfen är ny och lånad. Helt sjukt mjuk och skön ... ångrar att jag inte klickade hem en till mej själv. 

Ägaren till denna är min dotter. Tack för lånet Fanny ♥

Den klickades hem från Gina Tricot .. men  är nu i skrivande stund slutsåld i alla färger. Kan verkligen förstå varför. Så nu kan man typ bara fynda den i butikerna. 






Igen  en arbetsvecka avklarad. En mindre trevlig denna gång i och med att den innehållit ord som årsverk, miljoner, samarbetsförhandlingar. 

Men veckan fick ett riktigt trevligt slut i och med att Fanny och jag hade en shopping date.

Nu ska jag logga ut huvudet från jobbets funderingar, lägga på skön musik, ta ett glas gott och kramas med gubben i soffan .. och hoppas att han bjuder upp mej när vi kollar på Let's dance


(Och jo ifall något tv bolag skulle se detta ... JAG STÄLLER UPP om det behövs deltagare)




Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...