Lilla My is in the house






Likt Lilla My kan jag nu ha mitt hår hårt uppstramat i en tofs som pekar rakt upp.
Och i princip finns det inte så mycket mer att tillägga!






Känns riktigt skönt med en kort arbetsvecka och med fyra hela dagar ledigt. Ska bli så kul med gäster. Få lite avstånd till jobbet ... bara slappa, skratta och leva ett gott liv.

För idag har hjärnkontoret verkligen fått mycket info och jobbat på högfart. Imorgon efter mitt besök i Åbo kommer mitt huvud säkert inte att kännas som Mumindalen. Mumindalen ... en härlig lugn miljö.
 
 

"Lilla My drog in luften genom näsan och blåste ut den mellan tänderna på ett mycket infernaliskt sätt som betydde jag-har-aldrig-hört-någonting-så-fånigt-i-hela-mitt-liv."

... kanske något jag skulle kunna börja med på något jobb möte ;)

 

Nej hör ni ... nu skall jag bädda klart för våra kommande gäster, fixa med tvätten... få så mycket som möjligt gjort. För imorgon kl 21 har jag "date" med YLE ;)

Det är nämligen en av mina favorit serier som har säsongsta ... Arvingarna på Yle Fem Fem.

 

1 kommentar:

anettan sa...

Lilla My blev jag kallad för när jag var yngre. Undrar om det ar för hennes icke så glada humör eller näää jag tror nog det var tofsen på huvudet haha. Kram Anette

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...