Roligare än FB




Instagram är såååå är mycket roligare än Facebook. Att en bild säger mer än tusen ord ... känner vi ju alla till. 

Kan säga att jag är en flitig Instagram användare och jag tycker det är kul med insta ... och det har ni säkert märkt om ni följer mig ... eftersom att jag lägger upp minst ett par bilder per dag.  

Beroende? Typ ;) 

Jag flaggar verkligen för Instagram ... man slipper ju all ofrivillig och konstig reklam ... sådan som nuförtiden dyker upp titt som tätt på FB.
Är det fler därute som liksom jag tycker att Instagram är roligare än Facebook?

Mitt Instagram konto hittar ni HÄR ... 
så bara att börja följa ...  på så sätt får du mina senaste bilder och behöver inte vara en spökföljare. 




Hoppas vi ses på Instagram!




Inga kommentarer:

Finner inga ord ...

... och vet inte ens hur jag här på bloggen skulle kunna uttrycka mej gällande den tragiska händelsen som hänt i Ekenäs. Den berörd...