En svart rand

 
 
Som ni kanske ser så har jag gett bloggen ett lite nytt utseende. Inge jätte stor förändring ... men tänk vad mycket en enkelt svart rand kan göra.
 
Vad tycker ni ... jag hoppas att ni gillar det!?
 
 
 
 
 
 
 
Kommande vecka blir det nog säkert lite bildtorka här på bloggen i och med att kameran (och kronprinsessan) har rest till Tyskland. Nå något inlägg skall jag väl få fixat ... har ju en ganska diger bildbank som jag kan ta till hjälp.
 
Åtminstone blir det fredagsvep med lite tips inför valborg.
 
 
Kom även på att jag aldrig haft en frågestund här på bloggen  ... nu kör vi en!
Så passa på fråga på ... önska recept ... ös på!
 
 
 
 
Ha en finfin onsdag alla!
 
 
KRAM
 
 
 
 

Inga kommentarer:

Pastasallad

Pastasalladen är ett bra inslag på buffébordet då du bjudit hem många gäster på grillfest. Den här pastasalladen passar till både få...