GLAD PÅSK



 
 
 
Nu känner jag mig redo, redo för påsken.
 
Härligt vårglada påskblommor förgyller påsken och middagsbordet. Vår påskbukett är en traditionellt gul tulpanbukett som jag piffat upp med blåbärsris.
 
 
 
 
 
 
 
 
I Veras kalender stod det påsk-kul  ... så idag var det en "tandlös" påskhare som fick gå till förskolan.
 
Världen sötaste påskhare ♥
 ifall någon frågar mej.
 
 
 
 
 
 
 
Lite påsk fixas har jag haft tid med. Men pyntande inför påsk är nog ganska hillitty här i Villa Alén.
 
Gjorde detta till jul ...  så sjukt rolig DIY så det fick även bli en påskig version.
 
 
 
 
 
 
 
 
Och så hänger det någon häxa lite här och där ... förutom jag själv då  ;)
 


  
 
 
 
Älskar påsken och påskmaten. Jag har bland annat laddat upp med 50 st ägg. Påsken är verkligen en högtid då vi fullkomligt frossar i ägg. Det skall ägg till så gott som allt.
 
 
Nu under påsk skall jag verkligen se till att inte ägna ens en liten tanke till jobbet utan se till att mitt största problem är typ ... påskgodisångesten? 
 
 
Är ni redo ... nu kör vi påååååååsk!
 
 

1 kommentar:

kotilaituri sa...

Loistava idea koristella lasiovet! Niin kauniita kuvia taas. Ihanaa pääsiäistä!

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...