Några tuffa dagar


 
 

 ♫♪ Tjingelingeling nu ska tåget gå ♫♪ ...
 
Ekenäs - Karis - Åbo -Tammerfors - Senäjoki - Vasa
Vasa - Senäjoki - Böle - Karis - Ekenäs 
 
 
Det har blivit att tillbringa en heldel timmar på tåget. Ingen kamera ännu så denna gång bjuder jag på några bilder från mitt Instagram
 


 
 
 
Det blev åter en natt på Astor.
 
Detta ä nu då ingen köpt reklam fast jag bloggar om detta samma hotell igen. Men det är ju bara så att det verkligen är ett sjukt bra, trevligt och unikt hotell  ... så jag måste ju bara tipsa er om det.
 
 
 
 
 
 
Och bland det bästa med detta hotell är nog atmosfären och ..
FRUKOSTEN.
 
En särklassisk frukost helt i min smak. Så jag brukar se till att jag på morgonen har god tid på mej så jag kan njuta av allt som serveras.
 
 
 
 
 
 
Hade även lite extra tid på kvällen så jag kunde besöka en av mina favoritbutiker i Vasa ... nämligen Halpa-Halli. Är i själva verket en diggare av just butiker i stilen med typ  Halpa-Halli,  Clas Ohlson och Tiger. Men vet ju  aldrig vad man kan göra för fina fynd bland med allt skräp.
 
 
Och denna gång fynda jag ett par leopardmönstrade ballerinor för vara en tia.

 
 
 
 
 
 
 
Det är nog alltid arbete  ... och denna gång var det verkligen ett tufft möte ... som för mej till Vasa. Men som alltid passa jag på att lite njuta av min mini, mini husmorssemester.
 
Så när man blandar Business and Pleasure så blir slutresultatet efter ett par tuffa dygn helt ok.
 
 
 
 
 
Ha det gott så ses vi snart igen!
 
 
 

Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...