Vegetarian?

 
 
 
 
Älskar kött och är således ingen vegetarian. Men för att ibland laga eller äta vegetariskt behöver man ju inte vara vegetarian ... eller hur.
 
 På jobbet brukar jag nästa 3 av 5 dagar välja det vegetariska alternativet till lunch. Varför? Jo ... den maträtter brukar vara den mest aptitliga här i vår matsal och så blir det inte så  ofta (läs nästan aldrig) att laga något helt vegetariskt hemma till middag.
 
 
Men nu kanske det kommer att ändra ... alltså det här med att kanske bjuda på något vegetariskt till middag ... hade nämligen denna ny tidning i min postlåda.
 
 


 
 
 
 
VEGMAT ... c 90 sidor med inspiration. En fin och välarbetad tidning rakt igenom. Tidning och tidning .... Vegmat är mera ett magasin i perfekt format. Ett format som lämpar sej för långvarig "arkivering" ...  så att man år efter år kan ta fram sina gamla nummer för att kolla, bläddra i och just för att få nya tips och idéer.
 
 
 

 
 
 
 
Min familj är redan stora fantaster av Biff à la Lindström så jag tror nästan att dom någon dag ska bli serverade rödbetsbiffar. Så steget till en helt vegetarisk biff borde inte vara så stort i detta fall.
 
 
TACK Vegmat för tidningen ... tror bestämt att ni har fått er en ny prenumerant ;)
 
Nyfiken på tidningen ... beställ HÄR
 
 
 
 

Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...