Vem gillar inte våren ...







Nå nu har vi nog våren här.


Har en gammal skada, ett diskbråck i ryggen och har därför valt att inte kratta hela gården på en och samma dag utan tar det istället sakta och lugnt och i små etapper. Att lyfta tunga lådor är icke heller att rekommendera. Sköter jag mej inte här så kan det igen uppstå en liten skada på disken så att den buktar ut mellan kotorna och så snackar vi verkligen smärta. Så mitt trädgårdsarbete ser nu inte så jätte effektivt ut :)

Nå medan jag saktar fixar gården hinner jag observera lite vad som händer.
Nu tillexempel blommar krokusen och småfåglarna friar till varandra.







Och när nu kameran är riktad ner mot marken kan jag ju passa på att visa mina nya dojs. Och nej ... det är inte i dom jag krattar gården.
  







Det blev ett par Slip-ins med leopardmönster. Och jag är riktigt glad och nöjd över dessa. Och som vanligt blev det ett par av märket Tamaris. Sjukt bekväma. 








Den här veckan är vinterjackan bortplockad. Hoppas nu att det inte är för tidigt  .. men vem vet. April är ju verkligen en blandning av alla årstider.

Min gamla beige trenchcoat ... som ännu är helt perfekt ... har kommit fram från sitt vinterförråd. Tycker att vårvädret verkligen är det typiska trenchvädret.


Följande itu är nog att plocka fram lite ljusare byxor och sen är det nog klackarnas tur.
Älskar våren .. klackar och ljusare färger ... ja tack :)





Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...