What’s up ...





Tjaaa och god morgon gänget!

Och så hade vi lördag. Vaknade redan lite över sju så nu i skrivande stund har jag redan hunnit med en lång skogspromenad med vår fyrbenta familjemedlem Hugo.

Det kommer verkligen att blir en super fin dag idag.







Men innan jag tar itu med hushållssysslorna så ska det bloggas.

Ser att många bloggare har piffat upp bloggen så här till våren men jag känner att jag är ganska nöjd med min nuvarande header som jo är väldigt enkel och tidlös. Så inga stora planer på layout ändring här på denna sida. 








På tal om layout. När har Ellos blivit värsta inspirationskällan? Nuförtiden är det ju ett helt nöjde att bläddra i den postordertidningen. Och oj vad det fanns mycket som jag ringa in ;)

Och fast man inte klickar hem något så får man ju en massa inspiration på hur man kan kombinera nuvarande kläder man har. 10+ får Ellos.








Har inte klickat hem något nytt till kvällens fest så idag blir det att välja någon partyutstyrsel från skåpet. Frågan är om jag skall ha svart eller svart ... men tror jag väljer svart. Sen är fråga om jag skall välja en klänning eller min svarta jumpsuit som jag köpte i julas. Men klänningen är ju det absoluta festplagget så ...








Men oberoende vilken partydress jag väljer så blir det inte knallrött läppstift ...för det passar jag bara inte i. I keep it simple och kör med Dior Addict 354 ... som har visat sej vara den perfekta ljusa nyansen för mej. 







PS. Har blivit helt sjukt beroende av Wordfeud ... typ ett scrabble/alfapet-liknande spel där man ska lägga ut bokstavsbrickor på en rutig spelplan så att det bildas ord.

Är absolut ingen höjdare på det men tycker att det är ganska kul tidsfördriv ... och så lär jag ju mej en del nytt också. Ni hittar mej som Bellaspelar ;)


Önskar er en skön helg!
 


Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...