Ett fotografiskt självporträtt





Vilken trög start på veckan. Får liksom inget gjort.  Vårtrötthet eller? ... bara lathet och efterdyningar i kroppen efter en valborgshelg? Sak samma ... resultatet är det samma ... får inget extra gjort. 

Har typ tusen saker som jag borde få fixade!






Behövde bland annat få en ny bild på mej själv och hade inget annat klokt för mej igår så jag bestämde mej för att få åtminstone det fixat.

Inga mega sminkningar eller fixning av håret för att ta en bild.
Körde även med samma outfit som jag hade till jobbet. 






Det här är jag!

Ett runt ansikte med tydliga skrattgropar i kinderna. En liten näsa som håller glasögonen på plats. Och när man är neljäkaks vee har man även rätt att ha lite skrattrynkor runt ögonen.






Är man som bloggare automatisk super självmedveten? Såg nämligen inga stora överraskningar i bilderna jag tog utan kunde ganska genast konstatera att jo det är jag.
Jag ...  med alla mina "vackra sidor" och skavanker.






Trött eller nej ... här skall det nu planeras ett 18 års kalas inför kommande helg .... 

"But first let me take a selfie"




Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...