Torr övat






Minstingen har varit i behov av en ny baddräkt inför Beachen 2015. Och idag låg det ett paket i postlådan med en baddräkt till henne. Självklart skulle den testas ... så idag har hon kört torr övning i simning på gården. 

"Se mamma ... man kan bra dyka med den"







Veras nya baddräkt hittade jag hos Adeve som är en ganska nystartad online butik för baby och barnkläder. Jag fastnade direkt för en klassisk baddräkt barn kan ha.

På måndag klickade jag hem den och idag låg den redan i vår postlåda. Snabb leverans är något jag stor gillar. 








Är riktiga nöjd med köpet ... fick en klassisk baddräkt till ett fyndpriser!
Dom hade mycket annat fint också till lite mindre barn.

I behov av något nytt till familjens minsting tycker jag absolut att du skall kolla HÄR vad tuffa småbarnskläder dom har. 

Enkelt att beställa, smidig att betala och snabb leverans även till Finland. Sådant får tummen upp och ett blogginlägg av mej.


Inga kommentarer:

Midsommaren

Midsommaren kom och gick .... och vi har haft en riktigt bra sådan. Den mera stillsamma versionen innehåll även den de viktiga elemen...