7 hela veckor ;)




Och nu då? ... jo sju hela veckor semester. Att jag har väntat och längtat! Efter jobbet satt jag mej ner och njöt av mitt kaffe i solen och insåg att mitt batteri är helt slut och verkligen i behov av laddning. Igen ett läsår bakom och det var verkligen ett ganska tufft läsår ända in på slutet. 

Många härliga typer har valt att lämna jobbet och några andra typer har även bytt land. Önskar alla massa lycka till ny utmaningar och äventyr.   






Men nu hör ni ... nu hoppas jag verkligen att vädret skall vända och bli så där härligt varmt och soligt. Så man kan sitta i en solstol och läsa eller tillbringa sköna dagar på stranden ... se på när barnen och syskonbarnen springer förbi filten så sanden yr och man blir lite lätt förbannad över att man fått sand på sin kalla knackkorv  ;)


Har gjort lite semester förberedelser. Bland annat beställt hem en ny strandväska med mamma. TACK mamma!

NIPPRIG ...  en Ikea klassiker i ny tappning. För du ser väl att det är samma design som Ikeas superpopulära blåa kasse.






Andra semesterförberedelser ... sommarfina fötter! Ingen riktig semester utan röda tånaglar.

Så nu ni ... nu kör vi SEMESTER 2015 och det gör vi med bland annat röda tånaglar och kanske lite bubbel!



Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...