En konfirmation





Två riktigt stolta gudföräldrar!
Farbror Björre och moster Bella.


Det var mycket drama när den här killen kom till världen 10 veckor tidigare än beräknat. Redan då var jag beredd att göra vad som helst för han. Han är lugnet själv, en kille fylld med massa kärlek och omsorg. En kille som man alltid kan räkna med. 







Rasse som nu hux flux har börjat såga av livets stora milstolpar.






Igår fick vi fira en konfirmand i strålande sommarväder och vi  blev bjudna på en god brunch






... och kall mimosa :)





Och för första gången passade vi på att ta ett foto på mej och mina systrar med familjer. 

Och för att ni inte skall behöva gissa er till vems barn som är vems och vilken "gubbe" som är gift med vilken syster så här kommer en kort förklaring till bilden.

Överst från vänster... 

Lina, Tina och Jöjjes äldsta dotter
Viktor, son till Tina och Jöjje 
Rasse, konfirmanden och son till Tina och Jöjje
Jöjje, som är gift med min syster Tina
Min äldre syster Tina i en blå klänning
Min man Robban ♥
Fanny, min och Robbans dotter och även känd som kronprinsessan ;)
Ville, min och Robbans son
JAG
Nicke, min yngre syster Hannas "gubbe"
Eddie, Hanna och Nickes minsting 
Min yngre syster Hanna även hon i en blå klänning.

Nedre raden från vänster ... 

Assi, Hanna och Nickes äldsta dotter
Linnea, Hanna och Nickes mellis och även mitt och Robbans gudbarn
Elin, Tina och Jöjjes minsting
Vera, min och Robbans aftonstjärna


16 personer med 16 olika personligheter så med det här härliga gäng blir det nog aldrig trist och tråkigt kan jag lova. 



Inga kommentarer:

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...