Ett hotell med takterrass

 
 

Har liksom bara hunnit hem från vår kryssning till Sverige och jag längtar redan lite tillbaka. Då jag lite yttrade mej om detta till min kära man var han genast med på noterna. Men denna gång skulle vi lämna alla barn hemma och åka på tumis. Perfekt resmål för oss ... och som prins Carl Philip sa på lördag ... Sverige är ett land med mycket kärlek.
Har lite kikat runt bland med hotellen i Stockholm och har nu fastnat för detta
 
 
 
Och efter helgens fina bröllop skulle jag kunna tänka mej att bo kungligt i Victoriasviten.
 
 
 
Men trots att det för oss skulle bli ett standard dubbelrum så kan ni själva se att man bor ju ända nästan kungligt. Härligt ljus och stora rum. Det är just sådana här hotell jag stor gillar.
 
Ett par nätter hade jag tänkt mej och vad passar sig inte bättre än att dom även har fina erbjudande för just en minisemester
Han och jag, tumis tid, god mat ... och ett bra hotell nära till shopping, nöjen och sevärdheter.
 
En perfekt present till min födelsedag i augusti eller hur ;)

1 kommentar:

Anonym sa...

Kan varmt rekommendera Kung Carl. Supermysiga rum även fast du "bara" väljer standardrum. Takterassen är ljuvlig att sitta och njuta en varm sommarkväll. Dessutom är ju hotellets läge super. Kan inte bli annat än en mysig semester för er och det är viktigt med tumsitid också.

Julig smak av äpple

Batteriet är laddat efter den årliga weekendresan med de bästa av brudar.  Tack igen  A, B och C för allt skratt och alla tokigheter...