Skål!




Idag var det festdag på jobbet och examenshögtiden på Campus Raseborg avslutades på sedvanligt sätt med en skål. Och i strålande solsken kunde vi höja glaset för våra nyaste alumner!

Den här dagen är nog en av mina favorit dagar på jobbet ... det är den här dagen som gör att man vet att nu är det inte många dagar kvar till min sommar semester.

Så efter en middag på stan med barnen så  satte ja mej en stund i solen och bara njöt av stunden. 








När vi nu snackar sommar och semester så kan jag passa på att visa vad jag inhandlade på min minisemester till Sverige. 

Bland annat en moisture mist av Coco Canel Mademoisella. Perfekt att ha med i handväskan under sommaren i och med att det är en friskt återfuktande mist som lämnar huden behagligt doftande. 






Och så köpte jag ett ljust nagellack som är prefekt till sommaren. Och jag kan varmt rekommendera ”Vanity Fairest” från Essie.


Och imorgon har dom lovat sommarvärme. Så då tänker jag inte göra så mycket annat än att ligga ute i solen för att mot seneftermiddagen söka mej lite inomhus för att lite kolla på grannarnas bröllop.


Skål för fredag!

Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...