Mitt nya bröllop




Idag 13 juni 2015 firar man ett prinsbröllop i Sverige och det får mej att tänka på mitt egna bröllop som firades den 18 april 1998. Inget stor bröllop men det var en helt super härlig dag. 

Men vad skulle jag göra annorlunda om jag stod brud idag?

En sak jag absolut skulle ändra på är bland annat min klänning. Jag hade nämligen en lånad ganska vanlig vit klänning. Idag skulle jag absolut vilja ha en egen klänning, en klänning som skulle göra att jag skulle känna mej som en prinsessa för dagen. 






Min brudbukett 1998 hade lite mera färg än den jag har i min hand idag. Och idag skulle jag säkert välja en bukett i vitt. 

Och buketten i min hand är ingen brudbukett. Det är blomster från gårdagens festligheter på jobbet ... blomster som prydde talarstolen och som sedan fick följa med mej hem. En förmån  man har då man är den som fixar arrangemanget kring dimissionen. 






För övrigt är de inget annat jag skulle byta .. skulle jo göra om dagen med samma gubbe vid min sida ♥


Har lagat en liten tårta som vi skall njuta av då vi kollar in dagens vigsel men mera om den blir det imorgon.







Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...