Wine O'Clock




Det blev en riktigt, riktigt sen lunch och hade inga andra planer för resten av dagen så vi kunde bra njuta av ett glas rosé. Rosévin hör ju verkligen till sommaren och passar till det mesta. Uppfriskande till kött och smakrikt till fisk. 

Och den fina laxrosa färg gör sej ju helt perfekt på bild.






Ny klocka?

Nej utan nu har jag äntligen fått fixat en ny rem till min gamla klocka  vars vita läderrem inte mera var så snygg.  Ville inte ha en läderrem utan en i metall ... och när man på hemorten har en super bra uraffär vid namnet H. Roos så är det enkelt fixat.

c 30 € och det känns som om jag fått en helt ny klocka.

Är så himla nöjd och kommer nog igen att bli klocka människa. Har aldrig riktigt gillat det här med att kolla tiden på telefonen ... inte min grej.  






Men det här är min grej ...det här är så typiskt jag. 
Vit blus, mitt B runt halsen och mina ringar.



Ha det gott så ses vi imorgon igen!





Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...