Fredagsvepet




Hallo till er alla läsare denna regniga sommardag. Nu är det väldigt länge sedan jag gjort ett fredagsvep och tycker att idag är det en ypperlig dag för just det. 


Det finns en massa rabarber här i Villa Alen så varför inte göra något av denna grönsak som har stora gröna blad och en lång, kraftig och rödgrön stam.

Kanske muffins, en paj, kräm eller varför inte saft? Mina rabarber recept hittar du HÄR






Ingen weekend utan bra musik ... så här lite modern funky.




Jätte många år sen jag besökt bostadsmässan men nu då den nästan ordnas här i våra egna knutar skulle jag bra kunna offra en semesterdag på att gå omkring i andras hus och dagdrömma .. och få lite badrumsinspo. Jo för vårt badrum MÅSTE verkligen uppdateras. 




Ha det gott så ses vi snart igen!




Inga kommentarer:

Sommarlovs göra

När det är sommarlov och det regnar ute ... då bakas det och jag hade de bästa assistenterna.  Vi baka chokladmuffins ... och själ...