Köpt lycka





Vem var det som sa att det inte går att köpa sig lycka?

Det är sååå inte sant ... för tänk vad lite reafynd kan göra en tjej som jag lycklig!

Igår var det jag, min dotter Fanny och tre super effektiva rea-timmar i Salo ... och jag hittade helt jätte massa nice till bra pris. 






Och här några av mina fynd ... 

En klassiker från KappAhl ... en vit ärmlös blus i 100% bomull med härlig detalj på ryggen.
Utgångspris 29,95 och jag betala 15 €






Bruna Skinny Super Stretch byxor från HM  för 5 €







En pennkjol i blått och svart från HM ... 






... och fick betala hela 3 € för den. Sådant här älskar jag :) 






Och ännu en skjorta och denna rosa fynda jag i Vero Moda för 10 €






Och så dagen outfit och mina nya röda shorts från KappAhl ... som jag redan älskar och vet att jag kommer att använda i ur och skur hela sommaren. 


Och jo resten av familjen fick även dom lite rea fynd!



Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...