Och så var vi 2




Och så var vi igen två bloggare i detta hushåll. Det är Fanny som igen efter en lite längre paus kommit igång med bloggandet. Kul på alla sätt! Men ... det finns ju alltid ett men ... det har exempelvis redan visat sej att när jag vill ha kameran så är den inte hemma utan på stan med Fanny. 





Och det är HÄR som ni får en inblick i hennes vardag ... och även en annan vinkel på livet här i Villa Alén.

Och jo dagens bilder har jag snott från hennes blogg.



Hoppas ni annars har det bra. Själv mår jag så där :( Var nämligen helt super sjukt godissugen idag och det hela slutade med värsta godisinköpet. Och nu har jag ätit helt massvis och tror bestämt att jag har gått upp cirka fem kilo bara idag. Du vet den där känslan när man ätit så mycket godis att man ångrar sig stor och mår sedan lite illa. Tusen gånger bättre att frossa i olika bakverk ... då får jag aldrig denna känsla :)


KRAM och fin söndag!




Inga kommentarer:

Kom in i rätt höststämning

I höstens tider finns inget godare än en värmande soppa. Smakrika och färgglada  soppor är både vackra att se på och goda att äta. ...