Gårdagen




Äntligen var det dags för första dagen i ettan. Med lite pirr i magen (för oss båda) promenerade vi iväg. Och bilden på den lilla skoltösen skulle tas bakifrån så att man säkert fick en bra bild på den nya fina skolväskan.  

Minns själv hur viktigt det vara att ha allt nytt den första skoldagen så självklart var den lilla tösen utrustad med en helt ny outfit. 

Väska - Fjällräven Kånken, Tossor - Nike, Leggings och blus - Benetton




Och jag går nästan dagligen omkring i min ny favorit tröja. Den är inte för tjock och inte för tunn. Passar till allt oberoende om man har byxor, klänning eller shorts. Perfekt att ha med i handväskan för den tar inga utrymme alls. Och så skrynklar den inte utan är alltid snygg. Och den här tröjan hittar man bland annat hos Exact här i vår stad. 





Nu måste nog den här houswife börja fundera på att få hjälp med sitt surfsvall ... kanske färga det rosa ;) Nja .. kanske inte. Lekte lite med mitt foto HÄR  och plötsligt hade jag fixat rosa hår. 



Nu är det dags för lunch här och sen skall jag fortsätta njuta av de sista lediga dagarna..
.
Hoppas ni får en fortsatt bra dag!




Inga kommentarer:

En lite bortglömd sötsak

Jag hade ingen tid att blogg om min födelsedags"tårta" innan resan ... så tänkte göra det nu istället.  Det bjöds på en en...