Huomenta världen



Min semester är verkligen inne på slutrakan och inför jobbet har jag lite kolla igenom min klädgarderob. Insåg att snart är det dags igen att dra på sig jeans. Kan inte minnas att jag haft jeans på mej under hela min semester. Så innan jag ens försökt få fast knappen på min jeans och för att inte falla i gråt direkt på måndag morgon tänkte jag att det är lika bra att börja köra lite mera hälsosamma morgon drinkar. Bättre sent än aldrig ... eller hur!

Nu är det slut på lyxlivet ;)
... åtminstone från till eftermiddagen. Vågar nämligen inte lova att hålla samma motto inför kvällen för då kommer ju bland annat  "Mums, mums" till stan och så måste jag ju dansa loss till Ledins Senusella Isabella (fniss).




Så i glaset nu på morgonen hade jag en ...

BLÅBÄR,BANAN & SPENATSMOOTHIE
(1-2 pers)

1 banan
1 stor näve spenat
1½ dl frysta blåbär
2 dl osötad mandelmjölk 

Lägg allt i en mixer och sedan är den klar att avnjutas.



Inga kommentarer:

Ju fler kockar ...

Ju fler kockar ... desto sämre soppa! Ett ordspråk som efter igår faktiskt får gå och slänga sig i väggen om man frågar mej :)  Fic...