Lite lånat är ju kul



Man vill ju inte alltid att sina gullungar skall växa upp och bli stora. 
Men ibland är det ju också helt nice. Som idag exempelvis då jag kunde låna lite kläder.

Den långa grå pennkjolen är exempelvis lånad. Gillar den över knä långa längden. Den täcker också så fint in mina blåmärken :)

Den här kommer jag att låna igen. 





Annat lånat är den tunna svarta bomberjackan som hon fyndade då vi var på sommar rea till Salo. Den har jag lånat tidigare ... hade den exempelvis på mej då jag gjorde min ofrivilliga spagat. 






Allt det lånade matcha jag upp med en typ tusen år gammal polo. Är nästen bombsäker på att alla har en polo hemma i något skåp. Nu är det bra tid att börja söka för en polo är nämligen en av de stora trenderna för hösten /vintern 2015. 






Och på fötterna ett par leopardballerinor. Kan nämligen inte ännu utan någons hjälp själv få på mej ett par knytskor.  

Önskar er en fin fredagskväll. Här hos oss blir det film, lite godis och så har jag själv drömt om en kall öl hela veckan så en sådan blir det nog också. 

KRAM 




Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...