POKER RUN HANKO 2015




Hälsningar från ett som vanligt soligt Hangö.

Glass, båtar och mat var planen för kvällen ... så självklart blev det Hangö denna lördag. 

 




Poker Run är verkligen ett jet set evenemang.






Maffiga och snabba båtar, party musik och bubbel kunde skådas då man gick längs med bryggorna 





Men den här pärlan var nog min favorit. Inte den största men absolut snyggaste båten om någon skulle fråga mej. 






Efter att ha kolla båtar blev det mat på Pirate. Både jag och Robban valde pizza nr 5 Pirate ... Rapeaksi paahdettua pekonia ja Italian salamia, kuuman pizzan päälle parmankinkkua, chilisalsaa, parmesania, balsamisiirappia ja rucolaa ... 
och det visade sig vara en  pizza full med härliga smaker.






Senast jag var på Poker Run var det uppe på den här takterassen som jag dansade loss. 






Trots att solen visade sig hela tiden så var det ändå skönt med en jacka för jo i Hangö blåser det. 





Och så lämnar vi alla muskelbåtar och andra lyxkryssare och söker oss hemåt ... mätta och nöjda.


Inga kommentarer:

Finner inga ord ...

... och vet inte ens hur jag här på bloggen skulle kunna uttrycka mej gällande den tragiska händelsen som hänt i Ekenäs. Den berörd...