Söthets varning!!!



Den här bilden slog igår rekord då det gäller gillningar på mitt privata FB konto.
Men är man så här söt så blir det väl bara så.

Har aldrig varit så jätte svag för bruna labradorer ... men efter gårdagens besök och efter att jag fått hålla väldens sötaste bruna sak i min famn så tycker jag idag något helt annat. 






Där satt vi kring  valplådan och bara njöt och böt hund att gosa med. 







24 juli föddes dessa sötsaker 
3 svarta flickor, 4 bruna flickor och 2 bruna pojkar.

Och det är deras super duktiga matte Camilla med familj som sköter om dem 24-7. Söta Molly är mamman och de här valparna kommer från Kennel Hirmumyrskyn.  

Och då jag hörde resultatet sa jag att vilken tur att det inte kom en svart kille. För då ska ni veta ... hade jag nog haft super svårt att hålla mej från att i mitten av september inte ha en sådan här liten sak tassande här hemma i Villa Alén. 

Och i dags datum så har alla killar redan ett fint och kärleksfullt hem som väntar dem.

Jo för det är en han hund som gäller hos oss.



När vi igår kom på valpbesöket var det full fart i buren ... så att få en bra bild var inte så lätt för en amatörfotograf som jag.







Men ibland satt dom ner sig för ett par sekunder och då kunde jag ta en lite suddig bild. 







Och efter bus blir man plötsligt jätte trött och somnar pladask på stället. 






Och vissa valde att ha sin polare som dyna ♥

Det här besöket satt nog ordentlig fart gällande införskaffande av en ny familjemedlem till Villa Alén. Vi får se hur det går ... 

Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...