En spegel selfie





Vem tar alla bilder? Jo, för det mesta tar jag dem själv på mej själv ... med hjälp av en fjärrutlösare till kameran. Men inte idag ... för nu är vi ju som alla andra familjer (tror jag åtminstone) och har typ inget extra lager batteri hemma. Och fjärrutlösarens batteri har inte fungerat på en tid nu redan så man frågar sig ... hur svårt kan det vara att få hem några futtiga små batteri från butiken?






Men tack vare en stor spegel kan man bra ta en selfie på sig själv. Dagens kavaj är en av mina favoriter från HM. En riktigt skön sak ... och den hittar du HÄR

Det vit linnet i 95% bomull är hittat på Lidl ...  och jo det lönar sig verkligen att kolla deras hyllor lite extra för där kan man verkligen fynda. 






Och lilla Vera ser till att jag också har lite färg i form av snygga armband ♥
Och hon kollar en extra gång innan hon hoppar ut ur bilen vid skolan att jag säkert har kommit ihåg att ta på det :)






Och så har jag ett litet dilemma jag borde få hjälp med. Gillar verkligen vår stora spegel i köket som är från IKEA . Min selfie spegel ;) 
Gillar den så mycket att jag även skulle villa ha den sen i vårt nya badrum. Men hur fantasilöst och dumt är det att ha precis samma spegel i köket och badrummet?

Jo jag vet ... I-lands problem, men ibland känns även dom frågorna stora som berg.


Inga kommentarer:

Gottigottgott ...

... med bara 3 ingredienser. Vem älskar inte stora chokladmaränger som är sådär krispiga utanpå och lite sega inuti? Oc...